Chat topic
- Alainv-s
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 05
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=5226
Re: Chat topic
haha ok boeie man.
Als je met de giannelli rijd heb je echt een gat voor de powerband zitten waar die niks trekt. haha, kun je gewoon nog in kakken ofzo.
Wel handig met de begrenzer erop, je hoort niks mafs/raars. Want het lijkt gewoon alsof die niet boven de 6k toeren kan komen in de 6. Want dat trekt de set-up namelijk maar amper als je zonder de begrenzer rijd, je hebt echt toeren nodig op deze uitlaat.
Ik bedoel, je moet echt in de powerband doorschakelen met deze uitlaat wil je hard gaan op top, anders ben je een eeuw bezig want de powerband zit vrij hoog in te toeren. zo rond de 10k.
Als je met de giannelli rijd heb je echt een gat voor de powerband zitten waar die niks trekt. haha, kun je gewoon nog in kakken ofzo.
Wel handig met de begrenzer erop, je hoort niks mafs/raars. Want het lijkt gewoon alsof die niet boven de 6k toeren kan komen in de 6. Want dat trekt de set-up namelijk maar amper als je zonder de begrenzer rijd, je hebt echt toeren nodig op deze uitlaat.
Ik bedoel, je moet echt in de powerband doorschakelen met deze uitlaat wil je hard gaan op top, anders ben je een eeuw bezig want de powerband zit vrij hoog in te toeren. zo rond de 10k.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
dat is algemeen bekend toch 

- Alainv-s
- Pro tuner
ja. best wel grappig, kijken mensen aah die is langzaam. en dan trekt die echt net niet met je voorwiel van de grond
. en dan staan ze met een bek vol tanden. Niemand hier in de buurt heeft meer een (fatsoendelijke) schakel
.
Een yamaha Dt, waarvan de eigenaar een 50mm zuiger besteld ipv 50cc
en Kristian, maar die was aangereden en is nu bezig met een project dus heeft momenteel niks, een verroeste drd uit 07/08 en een motorhispania die van alle kant roest en lekt. Mijn debri lekt ook, marja dat is blok olie
. van de afvul/leeglaat schroef

Een yamaha Dt, waarvan de eigenaar een 50mm zuiger besteld ipv 50cc

Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Wat is de bandmaat van zon scootah eik? 12 inch ofzo? Heb em namelijk nu al lek gereden, ding kan niet zo goed tegen crossen in de bossen kennelijk.. 

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
13 dagk... ik heb ook lekke achterband... 

- Alainv-s
- Pro tuner
whaha. Met een zip het bos in
.

Boekie zegt:
- nikkwaus
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi x-treme 2008
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=5048
met de zip (4t snor) over de cros baan in buddel lukt ook
zonder de voeten aan de grond en veel moeite

zonder de voeten aan de grond en veel moeite

- Alainv-s
- Pro tuner
50cc 4 takt haha. Nog nooit op een crossbaan geweest
.
Kan wel het bos in met mijn Derbi
. Dadelijk misschien doen, verveel me kapoht.
Aah, nu is mijn bougie ineens weer kei wit, wtn is dit...
vorige week was die nog lekker bruin, naja dadelijk 82 erin doen ipv 78 nu.

Kan wel het bos in met mijn Derbi

Aah, nu is mijn bougie ineens weer kei wit, wtn is dit...

Boekie zegt:
- Reinder
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace
Jaa dacht ik ook es lekker het bos in met me derbi, doe ik het op zondag middag 3 uur, honden uitlaat uurtje
4x aangesproken door mensen...

Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
- Rikkert
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Gewoon negeren en gras in hun waffel douwen.Reinder schreef:Jaa dacht ik ook es lekker het bos in met me derbi, doe ik het op zondag middag 3 uur, honden uitlaat uurtje4x aangesproken door mensen...

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
- royvi
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D
- Gallery: HM
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2047
CR
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6060
Ja tuurlijk, verpest het imago van crossers maar weer.Rikkert schreef:Gewoon negeren en gras in hun waffel douwen.Reinder schreef:Jaa dacht ik ook es lekker het bos in met me derbi, doe ik het op zondag middag 3 uur, honden uitlaat uurtje4x aangesproken door mensen...
Ze zouden jou een kuub zand in je waffel moeten douwen....
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
- Reinder
- Tuner
Nja, bij de meeste mensen is het imago al verpest zonder dat ze er echt ervaring mee hebben. Vriend en ik dachten gewoon lekker een paar bospaadjes te nemen en stoorde vrijwel niemand erin, elke voorbijganger met een langzame vaart passeren. Blijkbaar vinden ze dat ook niet goed en gaan ze dus klagen. Ze klagen alleen omdat er geluidje uit het beestje komt, een mountainbiker kan veel harder gaan en passeert die mensen met een veel hogere snelheid, zeggen ze ook niets van..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
- Rikkert
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Bedoel je nou dat ik crossers haat?royvi schreef:Ja tuurlijk, verpest het imago van crossers maar weer.Rikkert schreef:Gewoon negeren en gras in hun waffel douwen.Reinder schreef:Jaa dacht ik ook es lekker het bos in met me derbi, doe ik het op zondag middag 3 uur, honden uitlaat uurtje4x aangesproken door mensen...
Ze zouden jou een kuub zand in je waffel moeten douwen....

Ik heb schijt aan de klagers van crossers die door het bos rijden, die het zelf ook met m'n RM. Dus waarom zou ik dat dan haten

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
-
- Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Nee hij bedoelt dat door jou kansloze gedrag iedereen crossers gaat haten,
Ben het overgens met hem eens over dat kuub zand in je bakkes.
Ben het overgens met hem eens over dat kuub zand in je bakkes.

-
- Tuner
Nee hij bedoelt dat je het imago van crossers verneukt door te zeggen dat je gewoon de waffel van mensen die zeuren in het gras moet douwen. Jij snappen doen?
edit: ruben was mie veur
edit: ruben was mie veur

- Alainv-s
- Pro tuner
Ja, kan ik eigenlijk niet tegen zo'n mensen, die al zeiken voordat ze iets weten en je haalt ze met 20-30 in in de 5 of de 6 wat is dan het probleem
? Ok als je in de 1 in de powerband langs komt ofzo, nice geluidje
. Maar vinden veel mensen niet zo.
Kun je met michelin pilot sports goed het bos in, heb wel eens achterop gezeten, maar ik heb niet echt ervaring in het bos. Is het dan 'gevaarlijk' ?
Maar sommige mensen vinden het ook leuk en hebben zo'n smile op hun gezicht als je langs komt/bewondering van meestal wel wat oudere mensen
.

Kun je met michelin pilot sports goed het bos in, heb wel eens achterop gezeten, maar ik heb niet echt ervaring in het bos. Is het dan 'gevaarlijk' ?
Maar sommige mensen vinden het ook leuk en hebben zo'n smile op hun gezicht als je langs komt/bewondering van meestal wel wat oudere mensen

Boekie zegt:
-
- Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Ja ik heb vroeger zoveel wild gecrossed, maar 1x politie op ons dak gehad omdat ze toevallig langs reden (moest ik natuurlijk wel meteen weer mee omdat ik niet wou zeggen wie eruit naaide..), iedereen vond het wel best en iedereen die zn hond uit ging laten kwam vaak gewoon nog met ons praten ook. Niemand had er problemen mee omdat wij gewoon normaal deden en niet als een stel idioten over paadjes gingen racen waar ook gewoon honden los lopen.
- Reinder
- Tuner
Ik heb sporty's en vermaak me prima in het bos. Natuurlijk heb je met crossbanden wel voordeel maar ik ben nog nooit echt lelijk uitgegleden in een bocht door me banden. ik rij overigens niet al te hard door het bos dus ik weet niet hoe ze zich gedragen bij hogere snelheden (ik rij 50 denk ik, zeker in de bochten).
En sommige mensen vinden het geweldig jaa, die herken je ook gelijk kijken altijd met een grijns op het gezicht. De mensen die een verpeste jeugd hebben vinden het minder plezant.
En sommige mensen vinden het geweldig jaa, die herken je ook gelijk kijken altijd met een grijns op het gezicht. De mensen die een verpeste jeugd hebben vinden het minder plezant.
-
- Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Snap het best van die mensen hoor, wij hebben zelf ook altijd honden gehad en die idioten die denken stoer met hun motor door het bos te racen rijden zo je hond aan, zie maar eens te stoppen als je 50+ rijd en 10 meter voor je komt een hond de bosjes uit.
Dus wat dat betreft geef ik ze wel gelijk dat ze er een hekel aan hebben, maar diezelfde mensen vinden het ook echt niet erg als je beetje normaal doet en niet overal maar een beetje gaat racen.
Dus wat dat betreft geef ik ze wel gelijk dat ze er een hekel aan hebben, maar diezelfde mensen vinden het ook echt niet erg als je beetje normaal doet en niet overal maar een beetje gaat racen.
- Reinder
- Tuner
In me vorige post stond dat ik mensen met een langzame vaart inhaal, dus das in zn 4 met 1500 toeren ongeveer waarbij je dan 15 rijd. Zo levensgevaarlijk snel is dat niet. En natuurlijk ben je op je hoeden voor honden die los lopen, ik iig. Heb er wel eens eentje aangereden op me fiets, maak je mooie smakkert.