Decibeljasperrr91 schreef:Dvd van decibel aan het kijken, heb nu weer zin om flink te gaan stampen

2012 word de eerste keer dat ik er ook echt heen ga..

Decibeljasperrr91 schreef:Dvd van decibel aan het kijken, heb nu weer zin om flink te gaan stampen
Pussy's zijn het gewoon.jasperrr91 schreef:Ik wou net zeggen, ik drink minstens een kratje bier leeg op een avond zuipen![]()
Vorige week had ik het bont gemaakt, van 9 uur tot 3 uur continu bier lopen tanken, en eind van de avond stonden er nog 3 flessen coeberg op tafel(feest bij iemand thuis en bleef daar slapen in de caravan met nog 2 vrienden). Dus besloten om samen met zijn 3en die flesse coeberg nog ff op te zuipen. ff in 20min fles coeberg per persoon gedaan. Damn was me een partij brak de volgende dag
Redelijk, vooral veel snelle jongens. Eentje met een crf whipte er wat vanaf zeg. Ik heb wel eens drukker meegemaakt.derbi crd schreef:Wast nog druk? Zal wel de laatste zaterdag van dit jaar zijn geweest
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
henk van smeden mr-scott@hotmail.com aan mij
details weergeven 21:51 (1 minuut geleden)
De band is even breed als je voorhooft
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.