.
 .Heb de troffee domte kind van de klas gewonnen, iemand die niet is komen opdagen heeft zelfs nog een hoger punt ofzo
 .
. .
 . .
.Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.

Hahaha, wat een kneus ben je dan.Alainv-s schreef:een 3,8 voor scheikunde.
Heb de troffee domte kind van de klas gewonnen, iemand die niet is komen opdagen heeft zelfs nog een hoger punt ofzo.

.
 . .
 .Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Boekie zegt:
Had ik ook al gedachtBoeki schreef:Uhm, ga je Supermoto rijden?
 maaar dat kan niet hier in de buurt en is volgens mij nog net iets duurder als cross, qua onderhoudd enz..
  maaar dat kan niet hier in de buurt en is volgens mij nog net iets duurder als cross, qua onderhoudd enz..jurjen27 schreef:
Had ik ook al gedachtmaaar dat kan niet hier in de buurt en is volgens mij nog net iets duurder als cross, qua onderhoudd enz..

Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
 ?
 ? 

Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo