Ik ben dus Remco tegenwoordig 17 jaartjes oud en wonende in een dorpje genaamd Westerhaar-vriezenveensewijk, zo ongeveer 10/15km van Almelo af.
Ik ben een paar weekjes oud op dit forum, en ik dacht, laat ik ook maar eens een gallery aanmaken! Ook omdat Rikkert het me vroeg

Ik heb eerst een jaartje op een Aerox(

Toen was ik het wel een beetje zat en begonnen me handen echt te kriebelen, dus wat doe je, je koopt nog een Aerox(

Maarja, dan heb je nog steeds geen schakelbrommer, en ik had ondertussen ook al een keertje op een kameraad zijn Derbi gereden, en tjah dat is dan toch wel een hele verbetering tegenover een Aerox, dus dan ga je op zoek naar een Derbi.
Toen kwam de dag, zaterdag 29 november 2011, ik en mijn pa vertrekken van huis met een lege aanhanger.
En toen we weer thuis kwamen stond er ineens dit op de aanhanger:

Enkele accessoires die er op dat moment op/onder zaten;
Bidalot Racing uitlaat
Doppler krukas
21mm Dell'o
Pro Taper stuur
Tomaselli snelgas
Led achterlicht
Polisport handkappen (Kreeg ik er los bij)
Paar weekjes op rond gereden met veel plezier, alleen één ding beviel mij niet...
De carberateur, dus een 17.5 Dell'o aangeschaft, gemonteerd, beetje afgesteld en hij liep er leuk op.
Maarja, dan krijg je op het gegeven moment een "ongelukje" en dat vinden je kappen niet zo heel leuk...
Resultaat:
Kapotte polisport handkappen, ophangpunt van koelvloeistof tankje dood, linker rad kapje helemaal kapot, krassen op het voorspatbord en jammer genoeg nog wel een paar dingetjes... Ik had gelukkig op dat moment mijn achterkappen niet gemonteerd
Hier een fototje van het rad kapje wat dood is, ding is op 2 plekken bijna helemaal doormidden en nog veel meer scheurtjes..

Afgelopen week al weer druk bezig geweest met onderdelen te zoeken, waarschijnlijk heb ik al een goedkoop kappensetje. koelvloeistof tankje is al onderweg samen met nog een paar onderdelen, met dank aan Pro Ruben van het forum
Vandaag nog weer even bezig geweest met de brommert, hier een aantal fototjes

Vind het uitgeboorde boutje...

Remschijf beun afgeplakt, word zwart gespoten met waarschijnlijk geel/gouden randjes, ik had niet genoeg schilderstape

Daar staat ie dan, heel zielig zonder voorwiel
Het kappensetje wat ik hopelijk kan bemachtigen ga ik waarschijnlijk overspuiten, ik dacht zelf aan een Rockstar Energy thema, iemand nog andere suggesties of tips of dingen die ik juist wel of niet moet doen?
Remco, out.