Derbi rijd goed, maja het is en blijft een derbi opeens een ratel in het blok..
volgensmij gaat het tandwiel van het kickstart systeem niet meer terug, lekker dan kan ik dat kut blok weer is gaan openhalen -_-
Ff de olie eruit laten en de het carterhelft waar de kickstart op zit eraf halen. Kun je zo zien of er iets aan de hand is met de kickstart en je hoeft het blok niet helemaal uit je Derbi te halen!
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Tjah, om alles precies uit te leggen is voor iedereen lastig hiero omdat we er niet bij zijn. Maar je moet de veer onder spanning zetten en dan in die gleuf houden. En alles er op monteren als ik me niet goed vergis. Het enige lastige is om hem goed onder spanning te zetten en alles op de juiste plek te houden en te monteren.
Het probleem is opgelost, had hem er inderdaad verkeerd in gedaan!
nu is het probleem opgelost met de kickstarter! Hij rijd ook lekker! heb ff filmpje gemaakt
Nu moet ik alleen denken wat ik wil gaan doen met mijn kappenset.. ik ga is een mooie foto maken van mijn brommen en dan kijken of iemand er ideeen op willen shoppen!
Laatst gewijzigd door basDRD op do 08 dec 2011, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
basDRD schreef:Het probleem is opgelost, had hem er inderdaad verkeerd in gedaan!
nu is het probleem opgelost met de kickstarter! Hij rijd ook lekker! heb ff filmpje gemaakt
[youtube][/youtube]
Nu moet ik alleen denken wat ik wil gaan doen met mijn kappenset.. ik ga is een mooie foto maken van mijn brommen en dan kijken of iemand er ideeen op willen shoppen!