racingfreak schreef:dan moet je gewoon een nieuw gat boren in je pro link dat hoger is als je origineel gat, succes
Dan haal je de sterkte eruit. Het beste is andere kopen en die inkorten door in te korten doormiddeln van slijpen en er een gat in te boren zodat je veer hoger komt. Of je eigen prolink doormidden slijpen stuk en er een stuk af te slijpen en dan weer aan elkaar te lassen.
Persoonlijk zou ik het lekker orgineel laten. Er komen namelijk ook andere krachten op de veer te staan omdat de hoek van de veer iets veranderd. Dus als je nogal hard over drempels wilt rijden of een neiging hebt om te crossen ofzo dan betwijfel ik het of je veer het lang volhoud.
als je dat ander gat dichtlast en wat verstevigd is er geen probleem , rijd er al zo lange mee en ik beul hem redelijk hard af
racingfreak schreef:dan moet je gewoon een nieuw gat boren in je pro link dat hoger is als je origineel gat, succes
Dan haal je de sterkte eruit. Het beste is andere kopen en die inkorten door in te korten doormiddeln van slijpen en er een gat in te boren zodat je veer hoger komt. Of je eigen prolink doormidden slijpen stuk en er een stuk af te slijpen en dan weer aan elkaar te lassen.
Persoonlijk zou ik het lekker orgineel laten. Er komen namelijk ook andere krachten op de veer te staan omdat de hoek van de veer iets veranderd. Dus als je nogal hard over drempels wilt rijden of een neiging hebt om te crossen ofzo dan betwijfel ik het of je veer het lang volhoud.
als je dat ander gat dichtlast en wat verstevigd is er geen probleem , rijd er al zo lange mee en ik beul hem redelijk hard af
Ik zeg ook niet dat het niet kan.
En als je het goed doet kan het wel.
Maar goed is anders.