teun4 schreef:Is hier iemand die in de laatste tijd zijn brommer nog verkocht heeft?
Mijn Derbi X-treme R 2006 staat namelijk vanaf juni al te koop, nu voor 1000 euro, en niets eens één reactie....
Wel 22.xxx op de teller maar is wél onderhouden, wat eigenlijk bij elke derbi van mijn bouwjaar niet is, hij is namelijk van 2006.
Dus daarom is de prijs ook een beetje moeilijk vast te stellen.
Maar denk eerlijk gezegd dat het komt omdat NIEMAND meer brommer gaat rijden, zit ik goed?
Mijn aerox ongeveer 2 maand geleden, ding kwam uit 2004 (volgens de eigenaar voor mij) maar ik dacht dat ie wel van voor 2000 was, liep echt bagger en zag er eerlijk gezegt niet uit, ook zat er een scheur in het blok , vraagprijs 650, 650 voor gekregen ook.
Donnachi schreef:ik kan wel ff de lengte van de originele kabel opeten vanavond
teun4 schreef:Is hier iemand die in de laatste tijd zijn brommer nog verkocht heeft?
Mijn Derbi X-treme R 2006 staat namelijk vanaf juni al te koop, nu voor 1000 euro, en niets eens één reactie....
Wel 22.xxx op de teller maar is wél onderhouden, wat eigenlijk bij elke derbi van mijn bouwjaar niet is, hij is namelijk van 2006.
Dus daarom is de prijs ook een beetje moeilijk vast te stellen.
Maar denk eerlijk gezegd dat het komt omdat NIEMAND meer brommer gaat rijden, zit ik goed?
Probeer hem eens aan te bieden bij en motor/brommer winkel?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
daar geven ze er helemaal niets voor, maat van mij had een drd evo 2 jaar geleden nieuw gekocht alle onderhoud bij hun laten doen alleen ontgrenst gereden en nooit schade of iets gehad, ze gaven er nog 1200 voor bij die zelfde dealer
Ik zat laatst te denken, zal de brommermarkt niet juist weer een beetje bijtrekken met het nieuwe rijbewijs? Mensen die dus voor hun 18e al hun autorijbewijs hebben maar geen zin hebben in een auto omdat ze toch alleen maar mogen rijden met iemand ernaast enz, dus een brommer kopen. Ik zie het wel zitten. (:
Rikkert schreef:Ik wacht lekker tot ik 18 ben. Kan ik lekker in mijn eentje met de radio tering hard over de straten skeuren zonder gezeur van mijn zeurende moeder.
Die man had hem dan ook gekregen van die boer. Hij wou hem hebben voor zijn in zijn geitenwei. Hij moest het transport regelen. Hij vond het volledige transport te duur dus dan enkel het kraanwerk Hoe hij hem eraf heeft gekregen/gaat krijgen weet ik nog zo niet
@crd: ik gok dat hij maar een 3 a 400 kilo woog.
Heftruckje denk ik.
Met onze silowagen zet je zo'n silo zo rechtop.. Is altijd wel mooi gezicht, als we dan silo (ver)plaatsen of verwijderen de klant allemaal foto's maken