Uploaded with ImageShack.us
of

Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
jah hier in wwijk zag het deze zomer ook al blauw van de popo'srickmanders schreef:haha ik had het gelezen dat je je spatbord had geslooptsendapower schreef:die sp heb ik er maar een week ofzo onder gehad...
jah ik moet hem ook nodig weer opknappen... kappen zijn niet de beste meer![]()
zaterdag achterkapje nog kapot gedrukt![]()
jah bovenlangs is veel mooier...
ik rij nu orgineel... ook wel te doen.. maar mis toch iets..![]()
ik ga over een jaar ook weer origineel rijden, dan moet ik namelijk door helmond naar mierlo waar mijn toekomstige school ligt, en daar durf ik niet doorheen als hij 90 loopt aangezien het daar blauw ziet van de popo's
ben laatst al gebannd vanwege oftopic praten dus slim idee om naar chat topic te gaansendapower schreef:jah hier in wwijk zag het deze zomer ook al blauw van de popo'srickmanders schreef:haha ik had het gelezen dat je je spatbord had geslooptsendapower schreef:die sp heb ik er maar een week ofzo onder gehad...
ik rij nu orgineel... ook wel te doen.. maar mis toch iets..![]()
ik ga over een jaar ook weer origineel rijden, dan moet ik namelijk door helmond naar mierlo waar mijn toekomstige school ligt, en daar durf ik niet doorheen als hij 90 loopt aangezien het daar blauw ziet van de popo's
toen kwam ik ook op de roller![]()
heb boete trouwens nogsteeds nie binnen...![]()
en in nijverdal ben ik er 2 keer aan ontsnapt,, doordat de motor agent net een ander meenam
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Boekie zegt:
Precies, same here. zit gewoon filmpjes van Family Guy te kijken, komt deze langs. Deed mij echt gelijk aan Daan denkenAlainv-s schreef:wtn mot je daar nou weer mee.
Heb me half scheef gelachen, van één kant wel leuk. Maar *ahahahah* ook weer niet zo heel super.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ja klopt, regio noord limburg is de bom(ligt in brabant maar w/e).rickmanders schreef:sendapower schreef:die sp heb ik er maar een week ofzo onder gehad...
ik rij nu orgineel... ook wel te doen.. maar mis toch iets..
[/quote]... rollerbanken vooral in omgeving Venlo ofterwel regio 33(Noord limburg, vanaf roermond tot arcen)(waar ik woon dus, mijn school) geeft de politie briljante resultaten dit jaar... het aantal rollerbank bekeuringen ins met 40% toegenomen().... .... het aantal verkeersdoden is gedaald van 8 naar 5 in één jaar...(woow, ik denk eerder dat er 3 dit jaar geluk hebben gehad+we moeten december nog krijgen)
...
Boekie zegt: