of wel ik vind ze lekker zitten ( gwn lekker lomp )
Precies, mijn ouders hadden aantal Amerikanen gehad, gewoon prachtige wagens. Met zon grote Jeep onder je reet voel je je gewoon de baas van de weg al die kleine stomme hatchbackjes aan de kant duwen :p
Kut auto's remmen voor geen kut.
Had er vandaag bijna een achter in me kofferbak zitten op snelweg. Iedereen ging vol in de ankers, ik remmen ging hendig.
Die SUV kreeg het niet bijgeremt, dacht ff dat die vol in me auto zou beuken, gelukkig week die op het laatst uit naar rechts en kwam die 15 meter ofzo voor mij tot stilstand.
Dus zulke geweldige dingen zijn het niet, en dan nog eens flink verbruik.
Ruben schreef:wegenbelasting valt wel mee, verzekering is ook het probleem niet (kan via collectief doen dus kost me sowieso bijna niks) maar ze rijden als je rustig doet 1 op 10, wat ik natuurlijk nooit ga doen met zon bak dus dan word het al gauw 1 op 6/8 oid en met een 600 km per week word ik daar niet vrolijk van..
wat houd dat precies in collectieve verzekering?? ja en slurpen ook wel leuk ja...
wel dikke power, en lkker geluidje..
Collectief, heeft je werkgever afspraken met een verzekeringsmaatschappij om korting te geven op verzekeringen voor zijn werknemers, trekt werknemers voor hem en betekent meer klanten voor de verzekeraar, betaal nu iets van 20 euro per maand, met een audi a3 zou dat 25 zijn, denk met een cupra niet heel veel meer als dat..
oonee0 schreef:
of wel ik vind ze lekker zitten ( gwn lekker lomp )
Precies, mijn ouders hadden aantal Amerikanen gehad, gewoon prachtige wagens. Met zon grote Jeep onder je reet voel je je gewoon de baas van de weg al die kleine stomme hatchbackjes aan de kant duwen :p
Kut auto's remmen voor geen kut.
Had er vandaag bijna een achter in me kofferbak zitten op snelweg. Iedereen ging vol in de ankers, ik remmen ging hendig.
Die SUV kreeg het niet bijgeremt, dacht ff dat die vol in me auto zou beuken, gelukkig week die op het laatst uit naar rechts en kwam die 15 meter ofzo voor mij tot stilstand.
Dus zulke geweldige dingen zijn het niet, en dan nog eens flink verbruik.
Succes
Heb het idd ook al een paar keer meegemaakt dat er zon knoepert voor je de linkerbaan op gaat met 110, rij ik 140 oid ga je in de ankers en dan zit er een mongol achter je bijna achterin, hoeft niet eens een suv te zijn, veel mensen letten gewoon slecht op en rijden te dicht op je..
Ruben schreef:wegenbelasting valt wel mee, verzekering is ook het probleem niet (kan via collectief doen dus kost me sowieso bijna niks) maar ze rijden als je rustig doet 1 op 10, wat ik natuurlijk nooit ga doen met zon bak dus dan word het al gauw 1 op 6/8 oid en met een 600 km per week word ik daar niet vrolijk van..
wat houd dat precies in collectieve verzekering?? ja en slurpen ook wel leuk ja...
wel dikke power, en lkker geluidje..
dat scheelt je echt veel dan , die collega van me betaalde 650 in een jaar...
650/12= 52 euro...
moet ook zoon baas zien te vinden..
Collectief, heeft je werkgever afspraken met een verzekeringsmaatschappij om korting te geven op verzekeringen voor zijn werknemers, trekt werknemers voor hem en betekent meer klanten voor de verzekeraar, betaal nu iets van 20 euro per maand, met een audi a3 zou dat 25 zijn, denk met een cupra niet heel veel meer als dat..
Nah, ligt eraan waar ze bumperkleven, op de linkerbaan van de snelweg is bumperkleven gewoon een algemeen teken van joo ik wil harder rijden als jij laat me dr ff langs, maar als ze het ergens doen waar het niks met inhalen te maken heeft dan heb ik er ook een hekel aan..
Ik had gister met rijles de hele tijd zo'n tief bumperklever, en dan hield ik mij nog gewoon aan de snelheid.
Het was 's avonds, de hele tijd die kut lampen in mijn spiegels.
Dick schreef:
wat houd dat precies in collectieve verzekering?? ja en slurpen ook wel leuk ja...
wel dikke power, en lkker geluidje..
dat scheelt je echt veel dan , die collega van me betaalde 650 in een jaar...
650/12= 52 euro...
moet ook zoon baas zien te vinden..
Collectief, heeft je werkgever afspraken met een verzekeringsmaatschappij om korting te geven op verzekeringen voor zijn werknemers, trekt werknemers voor hem en betekent meer klanten voor de verzekeraar, betaal nu iets van 20 euro per maand, met een audi a3 zou dat 25 zijn, denk met een cupra niet heel veel meer als dat..
Ik doe het ook op 1 of andere vage misschien niet helemaal correcte manier via mn pa maar wel op mijn naam, weet niet precies hoe het werkt maar het is cheap dus /care.
ja oke, nou ik bedoel het met de brommer, dus dan heb j het sws niet op de snelweg...
of mensen die naast je komen staan bij het stoplicht, vanmiddag nog met die Viva City..
Ja vandaag ook, ik reed 150, komt er zon dikke ml in mn binnenspiegel aanvliegen, knippert ff met zn groot licht, ik ga ffkes naar rechts hij knalt erlangs en ik ga weer naar links, kleine moeite en hij komt op tijd waar ie wil zijn.
In de bbk heb je ook nog dat hard rijden gewoon lomp is, op de snelweg kan je nog wel veel te hard rijden zonder dat het gevaarlijk is voor anderen.
Rikkert schreef:
Precies, mijn ouders hadden aantal Amerikanen gehad, gewoon prachtige wagens. Met zon grote Jeep onder je reet voel je je gewoon de baas van de weg al die kleine stomme hatchbackjes aan de kant duwen :p
Kut auto's remmen voor geen kut.
Had er vandaag bijna een achter in me kofferbak zitten op snelweg. Iedereen ging vol in de ankers, ik remmen ging hendig.
Die SUV kreeg het niet bijgeremt, dacht ff dat die vol in me auto zou beuken, gelukkig week die op het laatst uit naar rechts en kwam die 15 meter ofzo voor mij tot stilstand.
Dus zulke geweldige dingen zijn het niet, en dan nog eens flink verbruik.
Succes
Heb het idd ook al een paar keer meegemaakt dat er zon knoepert voor je de linkerbaan op gaat met 110, rij ik 140 oid ga je in de ankers en dan zit er een mongol achter je bijna achterin, hoeft niet eens een suv te zijn, veel mensen letten gewoon slecht op en rijden te dicht op je..
Maak het elke dag mee helaas.
Dat is kut mensen die net paar km per uur harder rijden als een vrachtauto, hele tijd niks op de linkerbaan. Kom ik aan op de linkerbaan en dan beslissen ze 50 meter voor mij ff naar links te gaan. Terwijl ik 30km per uur ofzo harder rij, kan ik weer afremmen. In plek dat ze gewoon normaal 120 gaan rijden of dan ook gewoon rustig doen en mij voorlaten gaan nee er ff voorduwen. Net of ze dan willen zeggen van doe maar rustig aan
Daar hedde in duitsland geen last van op de autobahn over het algemeen
dat is voor chauffeurs een ramp....
werk bij een transport bedrijf, dus hoor die verhalen wel is..
duwen ze de mercedes net ff der tussen, vrachtwagen met 40 ton vol op de rem...
aanrijding als gevolg, en de trucker is fout, want hij rijd achterop...
In Frankrijk word je als zeer asociaal gezien als je te hard rijd en krijg je allemaal rare gebaren naar je toe hebben wij gemerkt.
Ik vind het ook irritant dat auto's je (als ik op de brommer ben) ook altijd in bochten inhalen, rijd ik in een redelijk scherpe bocht kijk ik om opeens zo'n auto naast me. Daar schrik je wel van
Dat zijn typisch mensen die niet weten wat voor onderhoud een Oldtimer nodig heeft. Die onderhouden hem niet. Enja, dan zijn die dikke trommels zo verrot.
Als je ze prima onderhoud, zijn het leuke auto's om mee te rijden
Laat ik het maar zo zeggen: Je moet er maar van houden
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Dat zijn typisch mensen die niet weten wat voor onderhoud een Oldtimer nodig heeft. Die onderhouden hem niet. Enja, dan zijn die dikke trommels zo verrot.
Als je ze prima onderhoud, zijn het leuke auto's om mee te rijden
Laat ik het maar zo zeggen: Je moet er maar van houden
het was niet eens een oldtimer, moete nagaan
Als het een oldtimer geweest zou zijn was me wagen wss niet meer heel.
Je kan zoveel lullen als je wilt, maar een oude jeep van 30 jaar oud, die remt echt niet zo goed als een normale personen auto van 6 jaar oud. Hoe goed de remmen ervan zijn onderhouden.
Wielen van zó'n auto blokkeren over het algemeen veels te snel.
Prima auto's voor zondagen om mee te toeren, maar niet voor alledaags verkeer van 120km per dag.
Dat zijn typisch mensen die niet weten wat voor onderhoud een Oldtimer nodig heeft. Die onderhouden hem niet. Enja, dan zijn die dikke trommels zo verrot.
Als je ze prima onderhoud, zijn het leuke auto's om mee te rijden
Laat ik het maar zo zeggen: Je moet er maar van houden
het was niet eens een oldtimer, moete nagaan
Als het een oldtimer geweest zou zijn was me wagen wss niet meer heel.
Je kan zoveel lullen als je wilt, maar een oude jeep van 30 jaar oud, die remt echt niet zo goed als een normale personen auto van 6 jaar oud. Hoe goed de remmen ervan zijn onderhouden.
Wielen van zó'n auto blokkeren over het algemeen veels te snel.
Prima auto's voor zondagen om mee te toeren, maar niet voor alledaags verkeer van 120km per dag.
Ik bedoel ook niet over 120km per dag Dan zijn ze gauw af ja.
Maar als je elke dag niet zo zeer ver hoeft te rijden, is dat voor mij geen enkel probleem, vind het mooier als die plastic troep van tegenwoordig
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Over zuinig gesproken, vriend van mij hebben 3 auto's, Range rover die ong 1/5 rijdt, Jaguar 1/7 ongeveer ('boodschappenauto') en de bentley rijd 1 op 4 Is een hoop geld dat je maandelijks weg gooit.
Vandaag overigens mijn 14000 kilometer gereden op me brommer. Nja, de brommer 14000, ik iets minder dan 5000. 2000 sinds de school van start is gegaan (1e schooldag had ik precies 12000)
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Dat zijn typisch mensen die niet weten wat voor onderhoud een Oldtimer nodig heeft. Die onderhouden hem niet. Enja, dan zijn die dikke trommels zo verrot.
Als je ze prima onderhoud, zijn het leuke auto's om mee te rijden
Laat ik het maar zo zeggen: Je moet er maar van houden
het was niet eens een oldtimer, moete nagaan
Als het een oldtimer geweest zou zijn was me wagen wss niet meer heel.
Je kan zoveel lullen als je wilt, maar een oude jeep van 30 jaar oud, die remt echt niet zo goed als een normale personen auto van 6 jaar oud. Hoe goed de remmen ervan zijn onderhouden.
Wielen van zó'n auto blokkeren over het algemeen veels te snel.
Prima auto's voor zondagen om mee te toeren, maar niet voor alledaags verkeer van 120km per dag.
Ik bedoel ook niet over 120km per dag Dan zijn ze gauw af ja.
Maar als je elke dag niet zo zeer ver hoeft te rijden, is dat voor mij geen enkel probleem, vind het mooier als die plastic troep van tegenwoordig
Het ging erover dat ik veel km's ree.
Toen zei iemand dat ik na moest gaan denken over een americaan, en daar ging je over verder dat die nog goed remmen.
Nou niet echt, want al was dat zo goed dan waren die remmen nooit aangepast