Wat is Renthal dan?Ruben schreef:Mensen hebben nog nooit van pro taper gehoord...![]()
Enige wat ze kennen is rethal, renthal, renthal!

Wat is Renthal dan?Ruben schreef:Mensen hebben nog nooit van pro taper gehoord...![]()
Enige wat ze kennen is rethal, renthal, renthal!
YZ kapje is inderdaad dat voorkapje die in de plaats komt voor je voorlichtLucifer schreef:sorry voor de off topic, maar wat is een yz kapje? is dat die voorkap?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Aanvulling: een plastic nummerplaatje/kap die eigenlijk op een Yamaha crossmotor hoort, maar op een derbi word geplakt voor het supfaMoto! (supermotard/supermoto = model brommerDaanS schreef:YZ kapje is inderdaad dat voorkapje die in de plaats komt voor je voorlichtLucifer schreef:sorry voor de off topic, maar wat is een yz kapje? is dat die voorkap?
Hij word ook veel gebruikt voor de cross hoor 8/teun4 schreef:Aanvulling: een plastic nummerplaatje/kap die eigenlijk op een Yamaha crossmotor hoort, maar op een derbi word geplakt voor het supfaMoto! (supermotard/supermoto = model brommerDaanS schreef:YZ kapje is inderdaad dat voorkapje die in de plaats komt voor je voorlichtLucifer schreef:sorry voor de off topic, maar wat is een yz kapje? is dat die voorkap?) effect
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
ok omdat ik niet weet hoe je ze trug op druk moet krijgen ofzoiets hoopte ik dat je ze niet volledig hoefde te demonterenRB schreef:De remklauwen zijn gepoedercoat, dus ze zijn eraf gehaald.
je kan ze best spuiten enzo hoor als ze nog aan die kabels hange je moet je remklauw alleen ff uit de buurt van je brommert houden en je kabel afplakken ken wel wat mensen die het zo doen. ontopic: zie er goed uit!racingfreak schreef:ok omdat ik niet weet hoe je ze trug op druk moet krijgen ofzoiets hoopte ik dat je ze niet volledig hoefde te demonterenRB schreef:De remklauwen zijn gepoedercoat, dus ze zijn eraf gehaald.
k bedanktPeter9812 schreef:je kan ze best spuiten enzo hoor als ze nog aan die kabels hange je moet je remklauw alleen ff uit de buurt van je brommert houden en je kabel afplakken ken wel wat mensen die het zo doen. ontopic: zie er goed uit!racingfreak schreef:ok omdat ik niet weet hoe je ze trug op druk moet krijgen ofzoiets hoopte ik dat je ze niet volledig hoefde te demonterenRB schreef:De remklauwen zijn gepoedercoat, dus ze zijn eraf gehaald.
Zijn dat nog steeds dezelfde plannen als in je beginpagina:RB schreef:Ben momenteel erg druk met examens, dus setup moet even wachten.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Meen jeRB schreef:Aan elk verhaal komt zijn eindeGister tegen een auto geknalt. Ik had voorrang, reed over een bromfietspad, hij kwam van links uit een onoverzichtelijke uitrit met haaientanden en een stopstreep, maar stopte niet, het bekende verhaal. Wegdek was glad, dus ik remde, slipte een heel stuk, knalde over zijn motorkap heen en kwam tot stilstand op de grond. De voorkant is helemaal kapot (koplamp, spatbord, cockpit, hevels, voetsteuntjes, kappen etc.) Schade was getaxeerd op 1175 euro. Nu wachten op de verzekering, waarschijnlijk is hij total loss, want 1175 euro is 2/3 meer dan de dagwaarde.
Ik heb zelf gelukkig niet veel schade, zere knie en voet.