daarna MISS een gpr frame kopen.
en dan een 160cc 4stroke inbouwen

had laatst wel een pegaso 640cc 4-takt blok van een aprilia gehaald.sendapower schreef:wrrm zou die nu een derbi blok tunen...
daarna MISS een gpr frame kopen.
en dan een 160cc 4stroke inbouwen![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
hoe bedoel je opgebouwd???jasperrr91 schreef:Haha, dat met dat rs125 frame is meer voor een vriend van mij, maar help hem af en toe mee.
Heb laatst met hem een tpr 86cc blokje opgebouwd voor hem.
Dus doe zo af en toe wel leuke dingentjes, heb helaas laatste tijd minder tijd vanwege me studie.
De veer past volgens mijals het goed is gewoon als je de brug om draait, komt misschien een beetje hoger/lager te staan.sendapower schreef:hoe bedoel je opgebouwd???jasperrr91 schreef:Haha, dat met dat rs125 frame is meer voor een vriend van mij, maar help hem af en toe mee.
Dus doe zo af en toe wel leuke dingentjes, heb helaas laatste tijd minder tijd vanwege me studie.
kammeraad van mij heeft pas geleden zijn tpr 86 verkocht... vgm compleet blok
dat ding was ook loeisnel... alleen zijn uitlaat was er nie voor gemaakt.. ding werd vooraan roodgloeiend![]()
en die brug is geen probleem....
als je wiel er maar in past..
hij past tussen het frame..
dan is het een kwestie van busjes draaien...
miss dat de brug verlast moet worden voor de veer???
en een adapter maken voor de achterrem...
als je goed doorwerkt hooguit 2 dagen???
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
NICKsendapower schreef:hoe bedoel je opgebouwd???jasperrr91 schreef:Haha, dat met dat rs125 frame is meer voor een vriend van mij, maar help hem af en toe mee.
kammeraad van mij heeft pas geleden zijn tpr 86 verkocht... vgm compleet blok
dat ding was ook loeisnel... alleen zijn uitlaat was er nie voor gemaakt.. ding werd vooraan roodgloeiend![]()
en die brug is geen probleem....
als je wiel er maar in past..
hij past tussen het frame..
dan is het een kwestie van busjes draaien...
miss dat de brug verlast moet worden voor de veer???
en een adapter maken voor de achterrem...
als je goed doorwerkt hooguit 2 dagen???
Boekie zegt:
Boekie zegt:
*vraagteken*Alainv-s schreef:Zeg nou niet 'ja, dat is hij(of dat).' Op wat je denkt dat ik ga vragen kristian.
Boekie zegt:
Boekie zegt:
Boekie zegt: