Dominator33 schreef:jasperrr91 schreef:rickmanders schreef:
ben het helemaal met je eens! laats werd ik gebanned omdat ik off-topic praatte en nu ging het continu over honden en dat maakt dan weer niets uit

Zeiken kunnen jullie allemaal wel zeg, net een stel wijven

.
Misschien kreeg jij een ban omdat er daarvoor 10x gezegd was ontopic te gaan? En dat niks met een aanwinst te maken had.
Die honden ging verder overs iemands aanwinst.
Enige offtopic is toegestaan, maar er zijn grenzen. De grenzen trekken de moderators, niet eens met de manier waarop dan zit rechtsboven in je beeldscherm een mooi kruisje waar je op kan klikken, of dien een verzoek in bij daan voor moderatorschap.
Owja, heb je nog een keer commentaar ergens op, op een beslissing van een mod. Doe dat via pb met een van de moderators, in plek van weer een onzinnige discussie tot stand proberen te brengen.
LOL. Je krijgt kritiek en meteen zijn ze aan het zeiken als wijven? Ze hebben gewoon volledig gelijk. Ik heb ook al een keer een weekban gehad na 3 waarschuwingen, waarvan twee gewoon bullshit was. Zelf ga je zo vaak offtopic in topics en als sendapower er dus wat van zegt ga je meteen zo zielig dreigen?
in be4 nog een ban
Zoals ik al zei commentaar ergens op dat moet via pb, naar mij of andere mods/ beheerders.
En ze zeiken continu, op welke beslissing je neemt krijg je kritiek. Het is toch nooit goed bij de meeste omdat ze 9 van de 10x er toch niet mee eens zijn dat ze een warn/ ban krijgen. Accepteer het, en ga niet zeuren.
Net zoals die 2 warns van jouw, vind jij ook onzin. Naja heb je wss niet voor niks gekregen. De regel is 3 warns is 1 week ban. Dus daarom was je gebanned.
Maar heb geen zin om die discussie hier te voeren, ik zei namelijk al via pb of gewoon niet. Want nu komt er weer die discussie waar ik het over had, en dan gaan er steeds meer zeiken.
Wijven
Owja, niet eens met het beleid hier, kruisje zit rechts bovenaan. Dat had ik ook al gezegd.
Nog iets, ik ben helemaal niet zo van ontopic. Maar er zijn grenzen, dus zeg ik er wel eens iets van. Als ik dan ergens off topic ga dan denken jullie weer gelijk dat jullie het niet mogen en ik wel.