Aanwinst: Rito krukasje

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Gefeliciteerd man!royvi schreef:Jaartje erbij.
Voor skiën, snowboarden ofzo?Rallyking schreef:
Reinder schreef:Gefeliciteerd!![]()
Ik heb die verlossing ook gehad, kwart voor 2 vrij, snel naar huis geraced, ff brullen en dan terug naar de stad (300 meter van me school af) en me haartjes laten knippenIn een tussenuurtje naar huis gaan en goed de pot vullen is ook een aanrader trouwens, nog ff een tosti maken en dan weer naar school:P
Dus ook een stukje korter haar, nieuwe aanwist.
:emoJvS schreef:Uhm ik wel, ik poep overal als ik t moet. Zo ook in de skere kfc in londen op t G toilet, die overigens ook vies was.
Ik maak altijd een extra papierenlaag aan op de bril, of ik ga staan, ook al vaak zat gedaan.
Geen diaree hebben, want dan komt t overal waar t niet moet.
Morgen heb ik kerstgala, dus even genoeg voordrinken zodat het leuk is daar. En ik heb met mn examens ook nog gala, dus een eigen pak is wel handig.
Ik zal wel even een swagger foto posten als ik weet hoe ik een stropas strikken moet.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Voor skiën jaderbi crd schreef:Voor skiën, snowboarden ofzo?Rallyking schreef:
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Nee, inderdaad. Mijne was groter.JvS schreef:Zo groot lijkt die frikandel niet, maar is 32 cm uit me hoofd of 36cm.
Wij verkopen ze ook
soww die gaat em blazen!!:wub:nsrracer schreef:derbi gpr![]()
sgattig blokje eronder![]()
Ik heb soort vergelijkend blokje, wat voor carburateur zit er achter?nsrracer schreef:derbi gpr![]()
OT: een wiskunde cijfer die met 2 punten omhoog is gegaanjasperrr91 schreef:Ik heb soort vergelijkend blokje, wat voor carburateur zit er achter?nsrracer schreef:derbi gpr![]()
Nice, ik heb een keihin 28mm erop zitten.nsrracer schreef:28mm oko dacht ik, ik loop zelf op krukken mijn pa heeft hem net voor me opgehaald![]()
K heb er nog een s6 28mm bijgekregen. Ding gaat als de brandweer pa heeft ff een keer langsgereden
Deze heeft 17,5 pk untuned op de bank van xsh. Top van 134km per uur. Mja brommer gaat in delen weg en de cilinder onder de sendajasperrr91 schreef:Nice, ik heb een keihin 28mm erop zitten.nsrracer schreef:28mm oko dacht ik, ik loop zelf op krukken mijn pa heeft hem net voor me opgehaald![]()
K heb er nog een s6 28mm bijgekregen. Ding gaat als de brandweer pa heeft ff een keer langsgereden
Ofja nog niet erop, blokje moet nog inelkaar gezet worden