Ah oke, bedankt voor de verbeteringRuben schreef:Niet dus, bij derbi: 39,8 oid is 50cc, 47,6 is 70cc en 50 is 80cc

Ah oke, bedankt voor de verbeteringRuben schreef:Niet dus, bij derbi: 39,8 oid is 50cc, 47,6 is 70cc en 50 is 80cc
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Je hebt een chroom frame, als je meent dat je die gaat spuiten he.jony schreef:Hoeveel betaal je ongv voor alleen je frame spuite? Gwn een kleurBoeki schreef:M'n halve brommer opgehaald door de spuiter.![]()
Maar er zijn maar 2 kerstdagen?Ruben schreef:Kerst is niet saai, 1 groot vreet feest, daar hou ik van, scheelt ook dat ik een leuke familie heb voor het grootste deel maar het eten is altijd wel goed bij iedereen denk ik..
Mja, kerstdiner nummer 3 begint alweer bijna.
Nee maar we et gwn wetejasperrr91 schreef:Je hebt een chroom frame, als je meent dat je die gaat spuiten he.jony schreef:Hoeveel betaal je ongv voor alleen je frame spuite? Gwn een kleurBoeki schreef:M'n halve brommer opgehaald door de spuiter.![]()
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Al die geurtjes, een stille hint?JvS schreef:Cameratas rugzak voor mn spiegelreflex
Jean paul luchtje met douchgelletje
2 million paco rabanna luchtje (2x 1 dus)
Bioscoopbon
Doos celebrations
Kraskalender, heb 5 euro gewonnen
M'n frame hoorde niet bij de spullen die gespoten worden, die laat ik coaten. Kost me iets van €80,- incl achterbrug en kroonplaten.jony schreef:Hoeveel betaal je ongv voor alleen je frame spuite? Gwn een kleurBoeki schreef:M'n halve brommer opgehaald door de spuiter.![]()