mijn achterband van mn derbi is lek, ik heb nog nooit een brommerband vervangen maar zou het wel zelf willen doen. Komt hier veel bij kijken? Als iemand wat uitleg of tips kan geven, laat je gaan
lekke band repareren.
lekke band repareren.
hallo,
mijn achterband van mn derbi is lek, ik heb nog nooit een brommerband vervangen maar zou het wel zelf willen doen. Komt hier veel bij kijken? Als iemand wat uitleg of tips kan geven, laat je gaan
-
jappiee---3
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi DrD Racing 2008
Re: lekke band repareren.
Je kan het beter laten doen, anders gewoon met een grote bandenlepel
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=52&t=8415" onclick="window.open(this.href);return false;
ok danku, dat wordt morgen binnenstekenjappiee---3 schreef:Je kan het beter laten doen, anders gewoon met een grote bandenlepel
-
hopke
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: 1x derbi senda extreme
2x honda mt
2x puch
en een fiets
je band is tubeless dat gaat dacht ik nie met een plakje rubber en wat lijm en zowiezo dat ding eraf halen zal lastig worden
je kunt ma beter laten doen idd
- chrizztian93
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Derbi Senda SDR
Volkswagen Polo 6N
Audi A3 1.8 20VT quattro - Locatie: Kloetinge
zit gewoon een binnenband in heur..hopke schreef:je band is tubeless dat gaat dacht ik nie met een plakje rubber en wat lijm en zowiezo dat ding eraf halen zal lastig worden