Geen DR, maar wel gietijzeren imitatie:beunhaas schreef:DR50 is er niet voor nieuw type dacht ik, maarja, ik ben net naar motor revisie bedrijf geweest ze hebben hem daar ff gepoetst, hij is weer gewoon goed bruikbaardus ben er wel blij om...
Doe wel nieuwe zuiger er op dan... en blok word ook volledig gereviseerd. en dan weer rijden
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
is zeker niet aan te raden als je een iets hogere top wilt!Rikkert schreef:Geen DR, maar wel gietijzeren imitatie:beunhaas schreef:DR50 is er niet voor nieuw type dacht ik, maarja, ik ben net naar motor revisie bedrijf geweest ze hebben hem daar ff gepoetst, hij is weer gewoon goed bruikbaardus ben er wel blij om...
Doe wel nieuwe zuiger er op dan... en blok word ook volledig gereviseerd. en dan weer rijden
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=4821" onclick="window.open(this.href);return false;
het is al veranderd,jesper95 schreef:Ik heb nou origineel he
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
okee, maar bij pro techniek staat toch echt dat airsal juist slecht afgewerkt is?...JavenDrD schreef:MHR Team 50 slijtvast, Rick dat zou ik niet zeggen hoor. Het is slijtvaster dan ene pro race maar niet slijtvast.
En het is een te hoogtoerige cilinder en niet leuk om mee te rijden voor op straat,, tenzij je snelheden wilt halen die je alleen met een 80 kan halen. Ik heb er namelijk me gereden, en vond het helemaal niks, alleen de top was leuk, iets van 115 ofzo, weet ik niet precies meer.
Koop een airsal 50, loopt net ietsje beter dan origineel 50, is goedkoper, en als je het ooit nog wilt zit er een hoop potentie in. Dat zijn zeker weten de beste vervangingscilinder die er zijn.
En je carters zien er nog netjes uit!!!
Waar baseer je dat op Javen?JavenDrD schreef:De afwerking is niet super nee, maar hij loopt onafgewerkt beter als een ori.
Dus zodra je hem af gaat werken zal die nog mooier lopen, en qua tunen zit er veel potentie in.
De Airsal 80 is de cilinder waar je het meeste mee kan tunen, het enige nadeel is dat die maar 5 poorten heeft.