Ik heb sinds kort wat problemen met mijn drd pro en kom er zelf niet helemaal uit.
Eerst kwam er koelvloeistof uit m'n uitlaat, dus ik kop-voetpakking vervangen, was niet heel veel verschil maar toch wel iets de goede kant op.
Soms start hij wel, soms niet, soms alleen met choke vol open, soms gewoon in 1 keer...
Nou had ik vandaag even heel mijn inlaatsysteem eraf gehaald en toen ik het terugzette lekte er allemaal benzine uit mijn luchtfilteraansluiting. Ik heb het flotter etc. al gechecked en die blijft gewoon drijven dus daar ligt het niet aan.
Cilinder er ook maar weer afgehaald voor de zekerheid maar dat maakte geen verschil, dus moet het wel de carb. zijn.
Nadat ik de cilinder en de carb. er na het checken weer op had zitten, startte hij uiteindelijk, kon ik mijn straat 2x heen en weer rijden (max. 800m ofzo) en toen kakte hij helemaal in, dikke witte rook uit m'n uitlaat en over met de pret. Dus het koelvloeistofprobleem is ook nog niet helemaal opgelost. Nou zat ik te denken dat, aangezien er zomaar overal benzine uit m'n carb. komt, mijn carb dus niet helemaal in orde is. Er stroomt ook kvs door je carb., als er in dat systeem iets kapot is, komt de kvs dus regelrecht in m'n mengsel terecht.
Nou wil ik dus wel even zeker weten of dit het kan zijn voordat ik een nieuwe carb. koop, dus dat is mijn vraag

Heel verhaal, hoop dat jullie het antwoord weten!
Mvg, Guido