Morgen wss een honda 125 ophalen voor mn broertje

Precies, ik vind sleutelen aan een crosser veel mooier dan aan een brommer. Je kan tenminste ook overal lekker makkelijk bijthe skullkid schreef:Spijtig dat die 270km van me afzitToch bedankt! Staat inderdaad leuk spul tussen
En eentje met wat werk aan vind ik ook niet erg. Zo leer ik nog wat en heb toch een hele winter om eraan te beunen!
Een hobby mag wat kostenroyvi schreef:Precies, ik vind sleutelen aan een crosser veel mooier dan aan een brommer. Je kan tenminste ook overal lekker makkelijk bijthe skullkid schreef:Spijtig dat die 270km van me afzitToch bedankt! Staat inderdaad leuk spul tussen
En eentje met wat werk aan vind ik ook niet erg. Zo leer ik nog wat en heb toch een hele winter om eraan te beunen!
![]()
Alleen kost het wel heel wat meer dan een brommertjeMaar ach, dat hoort erbij!
No problemo!the skullkid schreef:Royvi zijn foto lukt me ook wel, gevolgd door die van mij. Maar we gaan Derbicrd zijn topic niet verneuken. @crd, je vindt het toch niet erg dat ik je topic hier voor gebruik? Ik vond het een beetje zinloos om er een nieuwe voor te starten
Dat is perfect wat ik zoek, en voor die prijs wil ik hem nu nog gaan halen maar ik moet mijn ouders eerst overtuigd krijgen. En is die niet net iets te goedkoop om in orde te zijn?royvi schreef:Oja, dit was zijn topic![]()
![]()
@the skullkid
http://link.marktplaats.nl/486232597" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet of het wat is, maar je hebt wel gelijk alles lekker compleet (luchtfilters, onderhoudsspul enz.)
Ja, als beginner geen aanrader. Dingen zijn echt bloedsnel in het zand. Op rechte stukken erg leuk als je een ervaren rijder met zn 450 4takt bijhoud. Maar bochten- en springwerk is een drama.the skullkid schreef:Ok thx crd. Die 250 2-takt van je, vond je die te hevig als beginner?
Exacto, op die 250 waar ik een keer op reed vreesde ik af en toe voor mijn levenderbi crd schreef:Ja, als beginner geen aanrader. Dingen zijn echt bloedsnel in het zand. Op rechte stukken erg leuk als je een ervaren rijder met zn 450 4takt bijhoud. Maar bochten- en springwerk is een drama.the skullkid schreef:Ok thx crd. Die 250 2-takt van je, vond je die te hevig als beginner?
Het gaat voor mij en ik denk dat ik ook voor royvi spreek om de fun-factor. En ik moet zeggen dat ik 10x meer plezier heb aan een machine die ik aankan dan aan een machine die 20meer pk heeft dan anderen, maar er dik uitgereden wordt.
125 is lekker licht, wendbaar en heeft meer dan genoeg vermogen.