Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Dominator33
Tuner

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Dominator33 »

royvi schreef:
Dominator33 schreef:Ik snap wel wat je bedoelt en ik probeer het ook niet goed te praten maar ik heb het meer over zelfmoord plegen in het algemeen. Ik vind het zo simpel om te zeggen: ''ja weer zo'n debiel heeft zich voor de trein gegooid.'' (niet persee op jou bedoeld sendapower, meer in het algemeen) Je weet gewoon niet wat er om gaat of ging in zo'n persoon, ze zullen zich -denk ik- wel realiseren wat achter laten maar je zit dan gewoon zo diep in de shit dat je geen andere uitweg meer ziet. Het is echt niet zo simpel dan het zovaak overkomt, misschien moet je zoiets ook van dichtbij meemaken om te realiseren ofzo, beetje hetzelfde verhaal als met k anker (zo maar gespeld aangezien er zon bescherming dingetje op zit :emo: ) schelden bijvoorbeeld
Dat is dus totaal niet te vergelijken he....
En als je dan dood wil, spring dan niet voor de trein. Weet je wel hoe erg het voor die machinisten is.
Als je iets zelf hebt meegemaakt ga je er toch anders mee om ofniet..en ja natuurlijk snap ik dat wel, ik heb zelf nog zo'n voorlichting ding gehad maar zoals ik al zei: je weet niet wat er in die mensen omgaat. Ik probeer het niet goed te praten hoor :emo:
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Maar zelfmoord plegen en mensen die sterven aan k anker is toch wel iets anders hoor...
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Chat topic

Ongelezen bericht door Boeki »

Lucifer schreef: zelfmoord is iets wat ik nooit ga begrijpen.. als je het niet ziet zitten om eender welke redenen zijn er zowiso meer mensen dan je denkt die je zullen opvangen etc...
Die mensen voelen zich vaak onbegrepen en eenzaam en shit, dus die stappen niet zo snel op iemand af en zeggen: "Hee moet je luisteren, ik voel me kut en wil zelfmoordplegen, wat moet ik nu doen?" :emo: Dus die gaan beetje in zichzelf alleen maar erger depressief zitten worden enzo.
Open the Throttle and Smile
Boeki
Pro tuner

Chat topic

Huh, ik ben echt raar. Draai ik net me spruitstuk eraf met sleutel 8 om te kijken of me membraam de oorzaak is van mijn compressisloze blok, kan ik daarna die sleutel nergens meer vinden als ik hem weer erop wil zetten. :O Heb echt overal gekeken. Mijn schuur eet gereedschap. :think:
teun4
Tuner

Ongelezen bericht door teun4 »

Ben ik nu de enige die echt niet begrijpt dat jullie hier serieus over aan het discusieren zijn :emo:
Pagina's lange verhalen over zelfmoord....

Ff terug onnnnntopic :emo: :emo: :emo:
Onno, heb je het al kunnen vragen?
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
royvi
Pro tuner

teun4 schreef:Ben ik nu de enige die echt niet begrijpt dat jullie hier serieus over aan het discusieren zijn :emo:

Wordt je er soms depressief van?
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
teun4
Tuner

royvi schreef:
teun4 schreef:Ben ik nu de enige die echt niet begrijpt dat jullie hier serieus over aan het discusieren zijn :emo:

Wordt je er soms depressief van?
Je bent toch niet serieus ofwel?? :?

Slap gelul, beter word mijn vraag beantwoord waarom JH enzovoorts hun voetjes optrekken tijdens het springen, dat is de reden dat ik op dit forum zit, om over dingen te lullen die er in mijn ogen toe doen. :eerie: :emo: :emo: :blink:

Ben niet echt geintereseerd in de gedachtengang en of iemand het nu wel of niet verteld en waarom wel/niet van een zelfmoord(ik had beter donor kunnen worden) persoon.

Die mensen bestaan nu eenmaal, maar gelukkig is het vaak na 1x over en uit
Boeki
Pro tuner

Chat topic

Zo te merken een gevoelig onderwerp voor je?

We zitten hier in het chat topic, man, hier is geen on-topic... Net zo min kun je verwachten dat je hier veel nuttige informatie zal vinden ofzo. :emo:
teun4
Tuner

Boeki schreef:

Zo te merken een gevoelig onderwerp voor je?

We zitten hier in het chat topic, man, hier is geen on-topic... Net zo min kun je verwachten dat je hier veel nuttige informatie zal vinden ofzo. :emo:
Zelfs met 3 emo tekentjes snap je nog niet wat sarcasme is... :lol:
Komop man, zeg nu zelf, waar hebben we het over.. :|

Dusssss naast onno iemand anders die het kan bevestigen?
En onno, ben je nu in zuidbroek? Hoe doet Anstie het?? :dry:
Als ik er niet 200 km voor had hoeve rijden was ik wel wezen kijken daar.
Echt niet normaal hoeveel toppers er daar meerijden, die baan ook :wub:
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Ongelezen bericht door the skullkid »

BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
om het niveau hier even op te krikken :emo:
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

the skullkid schreef:BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Heel veel BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

Goeie :happy:

-overigens- net ff gemerkt, spuit geen deo in een wondje, godseklere wat is dat een tering pijn zeg.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
royvi
Pro tuner

Reinder schreef:
the skullkid schreef:BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

-overigens- net ff gemerkt, spuit geen deo in een wondje, godseklere wat is dat een tering pijn zeg.
Goh, er zijn nog wel plekken waar het nog veel meer pijn doet. :emo:
Iemand die ik ken had een keer een hele deobus vandichtbij leeggespoten op dezelfde plek op zijn arm, was helemaal een brand plek geworden. :emo:
Airsal cilinder te koop:
mathijs
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: hm crm derapage rr 2009 // husqy wr 125

Ongelezen bericht door mathijs »

royvi schreef:
Reinder schreef:

Iemand die ik ken had een keer een hele deobus vandichtbij leeggespoten op dezelfde plek op zijn arm, was helemaal een brand plek geworden. :emo:
in nieuwleusen hebben ze bij iemand een tuislang in zijn reet gestopt envol laten lopen totdat hij flauwviel :sad:
royvi
Pro tuner

Wtf heeft dat ermee te maken? Maar ik weet wel wie je bedoelt volgens mij, dat verhaal heb ik ook wel gehoord. Zitten de "daders" niet bij jou in de klas? :emo:
Airsal cilinder te koop:
Rallyking
Beginnende tuner

Ongelezen bericht door Rallyking »

teun4 schreef:
Rallyking schreef:
royvi schreef:Met een andere opleiding komen die je wel wil gaan doen.
Ik weet nog geen andere opleiding :lolno:
Ik ben vorig jaar ook gestopt, kwam elke dag met een zieke kop thuis, duizeleg, hoofdpijn.
Had het gewoon echt niet naar de zin.
Je moet er niet te lacherig over doen en laten merken dat je het meent.
Goed argument is trouwens dat als je iets niet leuk vind, je ook niet inzet voor iets, en het dan alsnog niet haalt, en dat is wel zonde van de tijd. Kaart dat eens aan bij je ouders.
Tis geen ramp dat je stopt, wel jammer, maar als je maar een planning maakt voor je aankomende tussenjaar.
Ik ben toen gaan werken een klein jaar lang, niet 6 dagen in de week, maar 4, zodat ik ook nog tijd had om rustig beroepskeuzetesten enzo te maken. Het UWV kan je er ook wel mee helpen, hebben ook een (geloof iig voor mij gratis) test, is een gebouw waar je ook uitkeringen kunt aanvragen.

Je kunt natuurlijk ook een half jaar werken en dan een half jaar reizen, alleen moet je dat wel altijd al gewild hebben, en het natuurlijk kunnen betalen.

Het is iig wel belangrijk dat je een planning maakt!! Anders is het wel echt zonde! Het beste was natuurlijk meteen de goede opleiding, want werken is ook niet alles... maar thuis zitten is al helemaal niets!, heb je na een week wel gezien, ik in ieder geval wel.

UWV kan je trouwens ook helpen met een baantje vinden, zoek wel iets wat je geinig vind, ik wou bijv. bij een golfbaan werken, beetje grasmaaien vind ik leuker als in een magazijn gaan werken.

Bedankt ouwe :thumbup:
Watch my vids: http://www.youtube.com/user/pikexking" onclick="window.open(this.href);return false;
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers. :emo:
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt :emo: .
Kristian-m
Schakelrijder
Vervoersmiddel: daaag
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kristian-m »

Gefeliciteerd Japser :mrgreen:
Zag t toevallig op AF dus ja even langs je thuisfront..

edit: nou dan :emo:
kudt zomertijd
doehooooooooeg
Ruben
Pro tuner
Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Ongelezen bericht door Ruben »

royvi schreef:
Reinder schreef:

Dat heb ik ook eens moeten doen, weddenschap verloren, godsklere dat doet zeer.. :eerie:
Pieke
Moderator
Vervoersmiddel: KTM

Ongelezen bericht door Pieke »

Afbeelding
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Dus een vriend is home alone en besluit een huis en tuin feestje te geven. Komen er er dus een goeie 100 man langs :happy: Ik vind het echt een wonder dat er, op ongeveer een halve krat heineken na, niets kapot is gemaakt. Godsamme in dat huis staat me toch duur spul.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
J03P
Moderator
Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra

Ongelezen bericht door J03P »

J03P schreef:
teun4 schreef:
the skullkid schreef:helft van de aeroxrijders sleutelt toch niet zelf, dus dat maakt niets uit.
Maak daar maar 80 % van als het niet meer is, nogal logisch want als je het wel kon dan neem je natuurlijk een schakel :wub: Dat ketting spanning is zo moeilijk nog niet :lol:
waarom denk je dat ik het voor hem moest doen. :D Kerel snapt er echt geen donder van, kan nauwelijks een spijker van een schroef onderscheiden. Heb dat ding helemaal opnieuw opgebouwd om hem een beetje fatsoenlijk te laten lopen. (A)
Geld trouwens voor m'n hele school. (enige schakel is van mij) Ik fix van iedereen de scooter omdat ze het zelf niet kunnen. :emo:

Laatst een Gilera DNA onder handen genomen. Kerel beweerde dat hij stotterde en dat er een kleinere sproeier in moest want dat ding ging maar 20. Ik haalde de carburateur open, bleek dat er helemaal geen sproeier in zat :emo: Verder hingen de cdi,bobine en de rest van de kabelboom gewoon los onder z'n frame. Zat gewoon opgepropt bij z'n cilinder. :thumbup:
Uitlaat was voor een hoogtoerige 70cc terwijl hij met std setup reed. :think:

Kijk voor foto's even in het chat topic.

dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.

Binnenkort een filmpje van mijn brommer :dry:
foto's:

Afbeelding
Afbeelding

De aerox is van die boy met de uggs :emo:
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten :emo:
Gesloten