teun4 schreef:Rallyking schreef:royvi schreef:Met een andere opleiding komen die je wel wil gaan doen.
Ik weet nog geen andere opleiding

Ik ben vorig jaar ook gestopt, kwam elke dag met een zieke kop thuis, duizeleg, hoofdpijn.
Had het gewoon echt niet naar de zin.
Je moet er niet te lacherig over doen en laten merken dat je het meent.
Goed argument is trouwens dat als je iets niet leuk vind, je ook niet inzet voor iets, en het dan alsnog niet haalt, en dat is wel zonde van de tijd. Kaart dat eens aan bij je ouders.
Tis geen ramp dat je stopt, wel jammer, maar als je maar een planning maakt voor je aankomende tussenjaar.
Ik ben toen gaan werken een klein jaar lang, niet 6 dagen in de week, maar 4, zodat ik ook nog tijd had om rustig beroepskeuzetesten enzo te maken. Het UWV kan je er ook wel mee helpen, hebben ook een (geloof iig voor mij gratis) test, is een gebouw waar je ook uitkeringen kunt aanvragen.
Je kunt natuurlijk ook een half jaar werken en dan een half jaar reizen, alleen moet je dat wel altijd al gewild hebben, en het natuurlijk kunnen betalen.
Het is iig wel belangrijk dat je een planning maakt!! Anders is het wel echt zonde! Het beste was natuurlijk meteen de goede opleiding, want werken is ook niet alles... maar thuis zitten is al helemaal niets!, heb je na een week wel gezien, ik in ieder geval wel.
UWV kan je trouwens ook helpen met een baantje vinden, zoek wel iets wat je geinig vind, ik wou bijv. bij een golfbaan werken, beetje grasmaaien vind ik leuker als in een magazijn gaan werken.